راهبرد سند مشارکت الکترونیکی | پورتال سازمان جهاد کشاورزي خراسان شمالي

سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی کلیه مقررات صادره خود را اعم از طرح ها، آیین نامه¬ ها، دستورالعمل¬ها و ضوابط اجرایی خود را از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض دید عموم قرار داده و از نظرات و انتقادات مردمی بهره می برد.
1.    کلیه شهروندان می‌توانند درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه‌ “رسیدگی به شکایات” و قسمت “پیشنهادات و انتقادات” درگاه ارسال و کد رهگیری دریافت نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
2.    شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “ملاقات و ارتباط با مدیران ” درخواستهای خود را مطرح نمایند. درخواست‌های واصله به‌صورت مکانیزه به واحدهای تخصصی ذی‌ربط ارسال و پاسخ در سامانه درج می‌شود. شهروندان می‌توانند با استفاده از کد رهگیری پاسخ خود را دریافت نمایند.
3.    شهروندان می توانند از طریق منو “تماس با ما” / “اطلاعات تماس”، شماره تلفن، پست الکترونیکی  مدیران و مسئولان اداره کل دریافت و از این طریق با افراد مذکور ارتباط برقرار نمايند
4.    شهروندان می‌توانند از طریق سامانه “نظرسنجی خدمات” و “نظرسنجی سایت” نظرات خود را به  سازمان ارسال نمایند.